ÎNREGISTRAREA ÎN SEAP (SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZIȚII PUBLICE SEAP/SICAP).

  • ÎNREGISTRAREA ÎN SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZIȚII PUBLICE (SEAP/SICAP).
  • CREARE CONT SEAP/SICAP. OBȚINERE CERTIFICAT DIGITAL.
ÎNREGISTRARE SEAP/CREARE CONT SEAP
  • Înregistrare în SEAP/SICAP
  • Creare cont SEAP/SICAP
  • Obținerea Certificatului Digital
  • Suport în descărcarea Certificatului Digital
  • Instalarea Certificatului Digital
  • Suport în autentificare pe platforma SEAP/SICAP

Te afli in una din urmatoarele situatii?

-Reprezinți o Firmă și vrei să participi la licitații publice, să depui oferte pe noua platformă SEAP/SICAP?
-Vrei să te înregistrezi ca și Operator Economic și să publici produse în Catalogul de produse de pe SEAP?
-Ești o Instituție Publică și încă nu ai cont pe SEAP? Vrei să te înregistrezi ca Autoritate Contractantă?

Pentru asta ai nevoie să te înregistrezi pe SEAP, mai exact să îți faci un cont pe noul SEAP(SICAP). Nu știi cum? Te ajutăm noi.

Consultanții noștri vă oferă servicii complete și profesionale de recuperare sau reînnoire a certificat digital SEAP. Vom completa formularele de reînnoire certificat digital seap pentru dumneavoastră, vom solicita documentele necesare pentru obținerea noului certificat digital seap, Vom obține și va vom instala un certificat digital valid pe o perioadă de 2 ani de zile. De asemenea, vă vom oferi suportul și explicațiile necesare în procesul de logare în SEAP/SICAP.

Solicita Oferta