In cazul in care o alta persoana diferita de administrator este imputernicita sa opereze platforma SEAP atunci este nevoie de o imputernicire SEAP ofertant.
Des intalnita situatia in care administratorul unei societati comerciale nu opereaza personal platforma SEAP si alege sa imputerniceasca o alta persoana pentru aceasta activitate.
La inregistarare in platforma SEAP operatorii economici au posibilitatea de a alege in formularul de inregistrare daca au sau nu o persoana imputernicita.
In formularul de inregistrare se completeaza casutele aferente sectiunii Persoana Imputernicita cu datele corespunzatoare imputernicirii.
Imputernicirea persoanei pentru utilizarea platformei SICAP se poate transmite si in format electronic in sectiunea dedicata incarcarii documentelor pentru validarea formularului de inregistrare SEAP.
Persona imputernicita va avea alocate toate drepturile aferente contului SEAP.
In cazul in care nu se doreste acces deplin la toate drepturile SEAP pentru utilizatorii de tip ofertant se pot crea mai multi utilizatori pentru acelasi operator economic cu drepturi limitate.
Imputernicire SEAP ofertant se poate incarca pe seap si dupa procedura de inregistrare sau chiar si la recuperarea contului SEAP.
Incarcarea acesteia se face in aceeas maniera ca si la inregistrare, o sa gasiti sectiunea dedicata acesteia si in formularul de recuperare a certificatului digital SEAP.
Atentie! Daca persoana imputernicita pleaca din firma sau daca expira certificatul digital, si nu se mai cunosc datele de autentificare in platforma SEAP, atunci se efectueaza procedura de recuperare si se introduce un alt utilizator.
Dupa efectuarea procedurii de recuperare a certificatului digital se emite un nou certificat digital valabil inca 24 de luni.
In cazul in care intampinati dificultati cu efectuarea procedurilor pe platforma SEAP echipa de consultanti de la Licitatiisicap.ro este bine pregatita si gata sa va sara in ajutor.
Cere Ajutor!