Licitatiisicap

Creare cont SEAP ; Recuperare Certificat Digital ; Consultanta SEAP, SICAP
  • Licitatii SICAP
  • Servicii
    • Creare cont SEAP
    • Reinnoire certificat SEAP
    • Recuperare Certificat SEAP
  • Despre noi
  • Inregistrare SEAP
  • Cere oferta
  • Articole
  • Contact

REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP

REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP -ofertant

REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP. Certificatul digital emis de sistem are o perioada de valabilitate de doi ani. Pentru reinnoirea acestuia, ofertantul parcurge procedura de reinnoire certificat digital. Dupa finalizarea fluxului si aprobarea cererii de reinnoire de catre operatorul SEAP, ofertantul va obtine un nou certificat digital pe care il va folosi la autentificarea in sistem.
Mai jos aveti sectiuni din Manualul de utilizare a Seap-ului sectiunea inscriere in SEAP.

P: Daca aveti nevoie de ajutor IN REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP: Cereti acum o oferta !!!!

Acest manual descrie fluxul pe care il parcurge utilizatorul autorizat de tip ofertant, pentru reinnoirea certificatului digital. Documentul ofera informatii cu privire la pasii pe care utilizatorul ii urmeaza.
Acest document isi propune sa ofere informatiile necesare – descriere si imagini aferente – pentru parcurgerea procesului de reinnoire a certificatului digital, in calitate de utilizator ofertant.
Este necesara autentificarea in sistem a utilizatorului. Se apasa butonul , pentru a intra pe pagina de acces in sistem a utilizatorului.
Accesul in sistem se face prin pagina de autentificare, in care utilizatorul introduce informatiile (confidentiale) de conectare, de tip utilizator si parola. Acestea sunt setate in etapa de inregistrare in aplicatie si sunt utilizate pentru fiecare conectare.
Pe mediul de productie pentru autentificare este nevoie de instalarea certificatului digital primit la inregistrarea in sistem.
Nota: Pentru mediul demo, autentificarea se realizeza doar cu nume de utilizator si parola.
Odata introduse informatiile de acces in sistem, utilizatorul are acces la pagina principala (dashboard) a contului sau.O alta optiune de conectare este autentificarea de pe terminale mobile, care se face pe baza unui cod QR, pe care il poate utilizatorul il poate citi si pe baza caruia se poate conecta mobil, cu conditia ca acesta sa aiba un certificat digital instalat pe terminalul mobil.

REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP

In panoul de lucru al utilizatorului de tip ofertant, dupa autentificarea in sistem, utilizatorul regaseste mesaj de atentionare expirare certificat digital  si poate accesa cererea de reinnoire apasand butonul aflat in stanga mesajului de atentionare.
Prin actionarea butonului  reinnoiti certificatul, utilizatorul este redirectionat catre pagina cu termenii si conditiile, precum si pasii de urmat pentru reinnoirea certificatului digital.
De pe aceasta pagina, apasand butonul CONFIRMATI SI CONTINUATI, utilizatorul are acces la formularul online de reinnoire.
Formularul de reinnoire de certificat se va precompleta automat cu datele referitoare la entitate din sistem si se vor putea modifica daca utlizatorul bifeaza ca “exista modificari ale datelor si informatiilor declarate anterior in SEAP cu ocazia inregistrarii”, caz in care informatiile din formular referitoare la entitate vor putea fi modificate iar la validarea prin aprobare de catre Operatorul SEAP se vor actualiza pe profilul entitatii respective.
Datele modificate de utilizator vor fi marcate vizual pentru identificarea facila.

Reguli generale si facilitati de completare / modificare a sectiunilor:

– campurile marcate cu simbolul * sunt campuri obligatorii; nu este permisa salvarea unei sectiuni care contine campuri obligatorii necompletate;
– campurile in care se completeaza texte sunt prevazute cu o eticheta pozitionata in partea dreapta sus a campului, in care se afiseaza numarul de caractere introduse si numarul maxim de caractere permise.
Prima informatie se actualizeaza pe masura ce se scrie in camp. Informatiile apar daca focusul este in campul editabil.
Acesta va fi impartit pe sectiuni, si anume:
Date de identificare entitate
Date despre posesorul contului de utilizator
Incarcare documente
Sectiunea ” Date de identificare entitate” contine informatii financiare/comerciale, cu privire la entitatea de tip ofertant pe care utilizatorul le-a introdus la inregistrarea in sistem.
In cazul in care exista modificari ale datelor si informatiilor declarate anterior in seap cu ocazia inregistrari, utilizatorul bifeaza „Da”  iar datele precompletate vor putea fi modificate.
Sectiunea va aveea urmatoarele atribute:

REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP

DENUMIRE ENTITATE: camp de selectie- textbox- camp de selectie, campuri obligatorii.
DENUMIRE ENTITATE: textbox, camp obligatoriu.
COD DE IDENTITATE FISCALA: textbox, camp obligatoriu.
ADRESA SEDIU SOCIAL:
Tara: camp de selectie, camp obligatoriu.
Cod postal: textbox, camp obligatoriu. Odata introduse datele, campurile „TARA”, „JUDET” si „LOCALITATE” vor fi completate automat de catre sistem.
Judet: textbox, camp obligatoriu; precompletare din nomenclator la completarea codului postal; campul ramane editabil.
Localitate: textbox, camp obligatoriu; precompletare din nomenclator la completarea codului postal; campul ramane editabil.
Strada: textbox, camp obligatoriu; precompletare din nomenclator la completarea codului postal; campul ramane editabil.
Numar: textbox, camp obligatoriu.
Bl.: textbox, camp optional.
Sc.: textbox, camp optional.
Etaj: textbox, camp optional.
Ap.: textbox, camp optional.
Sector: textbox, camp optional.
REPREZENTANT LEGAL: textbox, camp obligatoriu.
Nume
Prenume
CU IMPUTERNICIRE: Da / Nu – checkbox. Daca se bifeaza Da, se va dechide Subsectiune Mandatar conform imputernicire.
Subsectiune Mandatar conform imputernicire:
MANDATAR CONFORM IMPUTERNICIRII NR: textbox, camp obligatoriu;
NUME MANDATAR: textbox, camp obligatoriu;
PRENUME MANDATAR: textbox, camp obligatoriu;
TIP DOCUMENT:  camp de selectie, camp obligatoriu;
SERIE: textbox, camp obligatoriu;
NUMAR: textbox, camp obligatoriu;
ELIBERAT DE: textbox, camp obligatoriu;
LA DATA: data, camp obligatoriu
Sectiunea „ Date despre posesorul contului de utilizator”
Aceasta sectiune este precompletata din sistem cu datele despre posesorul contului de utilizator, devenind editabila doar daca  exista modificari ale datelor si informatiilor declarate anterior in seap cu ocazia inregistrari.
Aceasta sectiune are urmatoarele atribute:
NUMELE POS
ESORULUI CONTULUI: textbox, camp obligatoriu.
PRENUMELE POSESORULUI CONTULUI:  textbox, camp obligatoriu.
E-MAIL:  textbox, camp obligatoriu.\
TELEFON:  textbox, camp obligatoriu.
TELEFON MOBIL:  textbox, camp optional.
NUME UTILIZATOR: textbox, camp needitabil.

REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP

Sectiunea „Incarcare documente ”
Utilizatorul incarca documentele semnate electronic.
Tipurile de documente care vor fi incarcate sunt urmatoarele: copia certificatului de inregistrare semnat electronic cu semnatura calificata a reprezentantului firmei daca utilizatorul a bifat ca exista modificari ale datelor si informatiilor declarate anterior in SEAP cu ocazia inregistrarii si a completat informatiile in macheta de reinnoire certificat digital.
Pentru a incarca documentele necesare pentru reinnoirea certificatului digital, utilizatorul apasa butonul + adauga documente. Se va deschide o fereastra de navigare in dosare/fisiere, unde utilizatorul poate efectua selectia documentelor.

Dupa completarea tuturor campurilor

Dupa completarea tuturor campurilor din formularul de inregistrare si incarcarea documentelor aferente, se apasa butonul SALVEAZA, in partea dreapta sus a paginii, pentru previzualizarea informatiilor completate in formular. Se vor vizualiza in format read only toate informatiile completate in formular, fara a fi posibila modificarea acestora din pagina de vizualizare.
Actiunile pe care utilizatorul le poate realiza in pagina:
Utilizatorul poate modifica datele completate revenind in formular prin apasarea butonului  SALVEAZA. Acesta este redirectionat catre pagina de editare a formularului, unde poate face modificarile necesare. Apoi apasa butonul  si revine la pagina de finalizare a procesului.
Ultimul pas este completarea codului de verificare captcha, urmata de apasarea butonului CONTINUA.
Pe baza datelor completate in formularul de reinnoire certificat digital, la transmiterea (salvarea) formularului, sistemul va genera automat, in format PDF, cererea de reinnoire certificat digital in sistem. Cererea va contine toate informatiile din sectiunile completate in cadrul formularului de reinnoire certificat digital.
Pagina de Optiuni semnare formular este impartita in doua sectiuni:
PIN-ul de acces la zona de descarcare a certificatului digital;

Optiuni de transmitere a formularului.

In sectiunea PIN de acces descarcare certificat digital ii este afisat PIN-ul de acces necesar pentru descarcarea certificatului digital. Acest PIN nu va mai fi afisat si nici operatorul SEAP nu are acces la aceasta informatie.
Important: PIN-ul afisat pe ecran(ca in exemplul de mai jos) trebuie memorat, nu se va transmite pe alta cale. Acesta se va folosi la descarcarea certificatului digital emis de sistem.
In sectiunea Optiuni de transmitere a formularului utilizatorul selecteaza daca doreste sa semneze sau nu electronic solicitarea, avand doua optiuni:
Sa semneze electronic cu aplicatie de semnare digitala externa sistemului . Este nevoie de un certificat digital calificat stocat pe un token extern.
Sa trimita prin posta, delegat sau curierat rapid, semnata olograf.
Modul de semnare electronica cu aplicatia sistemului este detaliata in manual distinct – Semnare electronica cu aplicatia sistemului.
La finalizare semnare electronica (cu aplicatia sistemului sau cu aplicatie externa) utilizatorul este notificat de reusita semnarii si ii sunt prezentate optiunile de descarcare formular in  format PDF, semnate sau nesemnate electronic.
Daca a ales sa semneze electronic cu o aplicatie externa utilizatorul va descarca cererea completata, o va semna cu aplicatia externa si va solicita link-ul pentru incarcarea cererii semnate digital.
Pentru a incheia procesul de inregistrare se apsa pe butonul FINALIZARE.

REINNOIRE CERTIFICAT DIGITAL SEAP

Daca operatorul SEAP considera ca mai sunt necesare informatii/documente, acesta va trimite o solicitare pe e-mail, solicitare ce include un link cu termen de valabilitate (5 zile), pe care utilizatorul de tip ofertant il foloseste pentru a incarca documentele necesare validarii. Dupa validarea cererii de reinnoire, utilizatorul va primi un e-mail prin care este anuntat ca certificatul digital a fost emis. Detaliile referitoare la descarcarea certificatului digital sunt disponibile in capitolul urmator.
Dupa finalizarea fluxului de reinnoire si emiterea certificatului digital (inclusiv primirea emailului care anunta emiterea certificatului digital si posibilitatea de descarcare a acestuia), utilizatorul are trei optiuni de descarcare a certificatului:
· acceseaza sectiunea „Descarca certificat digital“ din sectiunea „Inregistrare/Recuperare“ a portalului:
· acceseaza sectiunea DESCARCA CERTIFICAT  de pe prima pagina a portalului. Optiunea este disponibila pe bara de meniu verticala, in partea stanga a paginii portalului.

acceseaza link-ul primit in e-mailul de confirmare.

Indiferent de scenariul de acces selectat, utilizatorul va fi directionat catre pagina de acces, pentru descarcarea certificatului.
Dupa completarea campurilor solicitate – nume de utilizator (cont de utilizator), parola si PIN (primit la finalizarea procesului de depunere a cererii de inregistrare) – utilizatorul apasa butonul „Autentificare” si este directionat catre pagina de descarcare a certificatului digital.
Utilizatorul apasa butonul DESCARCA CERTIFICAT si salveaza certificatul local, in destinatia selectata.
NOTA: Certificatul digital emis este valabil doi ani de zile de la data emiterii.
Utilizatorul se autentifica prima data in sistem si este directionat catre profilul propriu.
In aceasta pagina, utilizatorul isi poate modifica profilul, inainte de executarea altor activitati.

P: Daca aveti nevoie de ajutor click pe : Cereti o oferta !!!

Datele de mai sus au fost preluate de pe: Sursa: A.A.D.R. e-guvernare, SEAP, 2019
Descarcare si instalare certificat digital SEAP
PLANURI DE ACHIZITIE

Written by Echipa Licitatiisicap.ro

Echipa Licitatiisicap.ro

Related Posts

  • Descarcare Certificat Digital SEAP / SICAP (e-licitatie.ro)

    Descarcare Certificat Digital SEAP / SICAP (e-licitatie.ro) Descarcare Certificat Digital SEAP / SICAP (e-licitatie.ro) DESCARCARE 
    Read more
  • Cont pe SEAP? De ce am nevoie pentru crearea unui cont pe SEAP?

    De ce am nevoie de un cont pe SEAP? Un cont pe SEAP este necesar
    Read more
  • Echipa LicitatiiSicap vă urează Sărbători Fericite!

    Echipa LicitatiiSicap vă urează Sărbători Fericite! Cea mai minunată perioadă a anului este chiar după
    Read more
  • Cerere inregistrare SEAP

    Cerere inregistrare seap Unde gasim Cererea pentru inregistre in SEAP? De ce avem nevoie de
    Read more

Articole recente

  • Licitatii SEAP – Ghidul complet pentru participarea la licitații publice în România
  • De ce să reînnoiești Certificatul Digital SEAP?
  • Licitațiile Publice-Oportunități pentru Creșterea Afacerii
  • Cele mai bune aplicații de monitorizare a licitațiilor publice – Acces rapid la oportunități de afaceri
  • Actualizare Certificat SEAP – Ghid îndrumare

Consultanta gratuita:

  • Consultanta


Termeni și Condiții | GDPR
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul licitatiisicap.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Accept Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ
  • Licitatii SICAP
  • Servicii
    ▼
    • Creare cont SEAP
    • Reinnoire certificat SEAP
    • Recuperare Certificat SEAP
  • Despre noi
  • Inregistrare SEAP
  • Cere oferta
  • Articole
  • Contact